Wat moet ik doen als ik het parkeerterrein niet op tijd kan bereiken?
Sommige situaties hebt u zelf niet in de hand. Onderweg naar het parkeerterrein of de luchthaven plotseling autopech krijgen is hier een voorbeeld van. Het is belangrijk dat u vertraging direct telefonisch doorgeeft aan de parkeeraanbieder. Het personeel van de parkeerhaven maakt namelijk een planning en staat op de afgesproken tijd voor u klaar. Het telefoonnummer van de parkeeraanbieder vindt u op de reserveringsbevestiging.
Heeft u al gereserveerd bij Parkos, maar wijzigen uw vluchttijden? Wanneer u hier voor vertrek al van op de hoogte bent, kunt u zelf uw reservering wijzigen. Zelf uw reservering wijzigen kan tot 24 uur van te voren. Dit is kosteloos. Bent u pas later op de hoogte van een wijziging in uw vlucht? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met de parkeeraanbieder. Het telefoonnummer van de parkeeraanbieder vindt u in uw reserveringsbevestiging.
Heeft u vragen?
Onze klantenservice staat voor u klaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur.
Email of bel ons.