Parkos
user
Toggle Navigation

Hoe kunnen we u helpen?

Welkom bij het Parkos-helpcentrum

Onderwerpen

Vind je antwoord; Nieuwe reservering maken

90% van onze klanten vinden hier het antwoord

Bevestigingsmail van uw reservering niet ontvangen

Zodra u met succes een boeking hebt gemaakt, ontvangt u een bevestigingsmail op het e-mailadres dat u tijdens het boekingsproces hebt opgegeven. U ontvangt een automatische bevestiging binnen 5 minuten na het voltooien van uw boeking. Als u de bevestigingsmail niet binnen 10 minuten hebt ontvangen, doe dan het volgende:

  • Controleer uw ongewenste e-mailbox (spam), mogelijk staat de bevestigingsmail daar in
  • Als de bevestigingsmail niet in uw spambox zit, kunt u deze opnieuw naar uzelf sturen door op de volgende link te klikken:
  • U kunt uw boeking ook afdrukken en beheren door in te loggen in uw Parkos-omgeving op onze website. Voer uw e-mailadres en uw reserveringsnummer in en klik vervolgens op 'Aanmelden' om uw reservering te bekijken
  • Als u nog steeds geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u tijdens onze openingstijden contact opnemen met onze klantenservice

In de boekingsbevestiging vindt u een overzicht van uw persoonlijke gegevens en reisinformatie. De bevestigingsmail bevestigt dat de parking uw boeking heeft ontvangen en dat er een parkeerplaats voor u is gereserveerd voor de door u geboekte prijs. Neem daarom de reserveringsbevestiging mee op de dag van uw vertrek.

 

 

Laatst bijgewerkt: januari 2023

Welke vertrektijd moet ik invullen op het reserveringsformulier?

Bij het opgeven van je terugkomsttijd vragen we je om de precieze landingstijd van je vlucht in te vullen, dit staat vermeld op je vliegticket. Veel van onze partners vragen je vervolgens om contact met hen op te nemen, zodra je je bagage hebt opgehaald. Dit kan via het telefoonnummer in je bevestigingsmail. Tijdens het telefoongesprek zal de parkeeraanbieder, indien nodig, extra informatie geven over het ophaalpunt van de shuttle of valet service

Gedetailleerde informatie over het afzetten en ophalen van je auto vind je in de bevestigingsmail van je reservering.

 

Laatst bijgewerkt: Juni 2023

Welke aankomsttijd moet ik invullen op het reserveringsformulier?

Bij het maken van een reservering op onze website vragen wij je om de tijd waarop je verwacht aan te komen op de parkeerplaats, in het geval van shuttle-parkeren, of op de luchthaven, in het geval van valet-parkeren, in te vullen als aankomsttijd. 

Als je gebruik wilt maken van shuttle-parkeren, raden we je aan om ten minste 2,5 uur voor vertrek van je vlucht aanwezig te zijn op de parkeerplaats. Als je gebruik wilt maken van de valet-service, raden we je aan om ten minste 30 tot 45 minuten voor het tijdstip waarop je op de luchthaven klaar wilt staan om in te checken, aanwezig te zijn op de locatie waar je de auto inlevert. We raden je echter aan om altijd de aankomsttijd te controleren die door de luchtvaartmaatschappij wordt voorgesteld en je aankomst overeenkomend te plannen. 

In de bevestigingsmail van je reservering vindt je de gedetailleerde informatie over het inleveren en ophalen van de auto.

 

Laatst bijgewerkt: juni 2023

Waar moet ik de vouchercode invullen?

Wanneer je de Parkos vouchercode wilt gebruiken voor je geselecteerde aanbieding, kopieer en plak je de code in het vakje dat verschijnt als je op de blauwe tekst "Heeft u een kortingscode?" klikt, naast het reserveringsformulier.

Wanneer je boekt vanaf een computer, staat dit vakje in de rechterbovenhoek. Als je vanaf een smartphone reserveert, vind je het vakje op de pagina met het online formulier onder de naam van de parkeerplaats en de samenvatting van je reservering.

Als je een reservering hebt gemaakt met "ter plekke betalen" en toch de voucher wilt gebruiken, raden we je aan om je reservering te annuleren en een nieuwe reservering te maken met online betaling op onze website.

Let op! Parkos vouchers kunnen alleen gebruikt worden volgens de voorwaarden die vermeld staan in de e-mail met de kortingscode. Verder zijn de vouchers alleen geldig voor online betaalde reserveringen. 

 

Laatst bijgewerkt: juni 2023

Wanneer ontvang ik mijn bevestigingsmail?

Als u uw boeking en betaling al hebt voltooid, maar nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden wij u aan de volgende stappen uit te voeren:

  1. Controleer of uw e-mail in uw spam-map terecht is gekomen
  2. Controleer of de opslagcapaciteit van uw mailbox is bereikt
  3. Controleer of u per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd.

Als u de bevestigingsmail niet binnen 10 minuten ontvangt, volg dan de in dit artikel beschreven procedures. Als u uw bevestigingsmail nog steeds niet kunt vinden of ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.

 


Laatst bijgewerkt: Mei 2023

Welke extra diensten kan ik in mijn reservering opnemen?

Onze parkeerpartners bieden verschillende extra diensten die u in uw reservering kunt opnemen. Deze diensten omvatten het wassen van de auto, het bewaren van sleutels en kinderzitjes als u met kinderen reist.

Voor meer informatie over de extra diensten die door een bepaalde parkeeraanbieder worden aangeboden, kunt u op het tabblad "Meer informatie" klikken of deze direct in het online reserveringsformulier selecteren onder de categorie "Extra producten".

Hieronder vindt u de meest voorkomende extra producten en links voor meer informatie over de specifieke diensten.

Autowasservice

Maak uw auto glanzend schoon na uw reis!

Bewaar de sleutels service

Neem uw autosleutels mee tijdens uw reis.

Kinderzitje

Reserveer vooraf een kinderzitje voor de shuttlerit.

Terugkeer naar een andere luchthaven

Boek de autoverhuisservice als u vanaf twee verschillende luchthavens reist.

Extra persoon voor shuttle

Voeg extra passagiers toe voor de shuttlebus transfer



Laatst bijgewerkt: April 2023

Hoe kan ik extra diensten toevoegen aan mijn reservering?

Onze parkeerpartners bieden verschillende extra diensten die u aan uw reservering kunt toevoegen, zoals het wassen van de auto, de mogelijkheid om uw sleutels te bewaren of het verstrekken van kinderzitjes als u met kinderen reist. U kunt elk van deze beschikbare diensten eenvoudig aan uw reservering toevoegen tijdens het afrekenproces door ze direct in het online boekingsformulier te selecteren. Als u meer wilt weten over een van de extra diensten, kunt u klikken op de onderstaande link. Het boekingsformulier toont ook de prijzen voor elke extra dienst.

Om extra producten in uw reservering op te nemen, klikt u op het betreffende veld om ze te selecteren.

 

 

Laatst bijgewerkt: April 2023

Hoe vult u het reserveringsformulier in?

In de volgende stappen worden de details van het reserveringsformulier uitgelegd.

Uw reisgegevens

In het eerste deel van het reserveringsformulier zijn de reisdata en -tijd normaal gesproken al uit uw eerste parkeerzoekopdracht gehaald. Als u een standaard boeking wilt maken, selecteer dan reizen voor 'vrije tijd'. Indien u een boeking wenst te maken voor een zakenreis, selecteer dan "zakenreis". In het geval van een zakenreis kunt u hier relevante bedrijfsinformatie invullen.

Uw informatie

In dit gedeelte wordt u gevraagd uw persoonlijke gegevens in te vullen. Hier is het vooral belangrijk dat u het juiste e-mailadres invult, aangezien dit het e-mailadres is waarnaar de bevestigingsmail wordt gestuurd zodra de boeking is voltooid.

Informatie over het voertuig

In dit gedeelte moet u het aantal personen invoeren waarmee u aankomt op de parking. Dit is belangrijk voor de parking omdat zij moeten weten met hoeveel mensen zij in de shuttle moeten passen. Indien het slechts mogelijk is om een maximum aantal van 2-4 personen in te voeren, kan dit erop wijzen dat u meer mensen moet toevoegen in de sectie 'extra service' tegen een kleine vergoeding of dat het niet mogelijk is om meer mensen naar de luchthaven te vervoeren voor die specifieke parking. Verder wordt u gevraagd uw kenteken en automodel in te voeren. Dit is belangrijk omdat sommige self-parking parkeerplaatsen werken met een toegangssysteem met nummerplaatherkenning. Daarnaast is het voor parkeermedewerkers gemakkelijker om uw auto te herkennen tijdens de overdracht van de valetwagen als het automodel en -nummer bekend zijn.

Extra producten

In het begin van het onderdeel extra producten vindt u de mogelijkheid om het 'Basis, Standaard en Premium pakket' te boeken. De pakketten verschillen qua extra diensten, wijzigings- en annuleringsbeleid. Meer informatie over de verschillende pakketten vindt u hier. Andere extra diensten die in deze rubriek kunnen worden geboekt zijn bijvoorbeeld kinderzitjes, autoreiniging en andere. De kosten voor de geselecteerde extra service(s) worden automatisch toegevoegd aan uw totale boekingskosten.

Betaalmethoden

In de laatste sectie moet u selecteren welke betaalmethode u wilt gebruiken om de reservering te betalen. Houd er rekening mee dat niet elke parkeerplaats dezelfde betalingsmogelijkheden biedt. Meer informatie over betaalmethoden vindt u hier.

Om uw reservering definitief te maken, hoeft u alleen maar de twee vakjes onder de betaalmethoden aan te vinken en op de oranje knop 'reservering voltooien' te klikken. Daarna wordt u naar het betalingsproces geleid en ontvangt u uw bevestigingsmail.

 

Laatst bijgewerkt: Juni 2023

Welke aankomst- en terugkomsttijd moet ik op het reserveringsformulier invullen?

Uw aankomst- en terugkomsttijden zijn zeer belangrijke informatie voor onze parkeerpartners, zodat zij het vervoer naar de luchthaven of het ophalen van de luchthaven zo goed mogelijk voor u kunnen organiseren. 

Aankomsttijd

Bij het plaatsen van een reservering op onze website vragen wij u het tijdstip waarop u verwacht aan te komen op de parkeerplaats (in geval van shuttle-parkeren) of op de luchthaven (in geval van valet-parkeren) in te vullen als uw aankomsttijd. 

Indien u gebruik wilt maken van de shuttle-parkeren, adviseren wij u minimaal 2,5 uur voor vertrek van uw vlucht op de parkeerplaats aanwezig te zijn. Indien u gebruik wilt maken van de valet-service, adviseren wij u om ten minste 30 tot 45 minuten voor het tijdstip waarop u op de luchthaven klaar wilt staan om in te checken, aanwezig te zijn op de plaats waar de auto wordt afgegeven. 

Wij raden u echter aan altijd de door uw luchtvaartmaatschappij voorgestelde aankomsttijd te controleren en uw aankomst dienovereenkomstig te plannen.

Terugkomsttijd

Wat de terugkomsttijd betreft, vragen wij u de exacte tijd aan te geven waarop uw vlucht landt. U vindt dit op uw vliegticket. Veel van onze partners vragen u vervolgens om contact met hen op te nemen via het telefoonnummer in uw bevestigingsmail zodra u uw bagage heeft opgehaald. Tijdens dat gesprek zal de parking u eventueel bijkomende informatie geven over het ophaalpunt van de shuttle of valet. 

Gedetailleerde informatie over het afzetten en ophalen van uw auto vindt u in de bevestigingsmail van uw reservering.



Laatst bijgewerkt: Maart 2023

Hoe gebruik ik een Parkos voucher?

Wanneer je per e-mail een Parkos kortingsvoucher hebt ontvangen en deze wilt gebruiken, moet je een van de parkeeraanbiedingen op onze website selecteren. Nadat je de parkeerplaats hebt geselecteerd, kopieer en plak je de kortingscode in het vak dat verschijnt als je op de blauwe tekst "Heeft u een kortingscode?" klikt. Als je dit vakje niet kunt vinden, kan je meer informatie vinden in dit artikel.

Als je een reservering hebt gemaakt met "ter plekke betalen" en toch de voucher wilt gebruiken, raden we je aan om de reservering te annuleren en een nieuwe reservering te maken met een online betaling via onze website.

Let op! Parkos kortingsvouchers kunnen alleen gebruikt worden volgens de voorwaarden die vermeld staan in de e-mail met de kortingscode. Verder zijn de vouchers alleen geldig voor online betaalde reserveringen. 

 

Laatst bijgewerkt: juni 2023

Hoe kan ik mijn Parkos vriendenkorting gebruiken?

Goedkoop parkeren was nog nooit zo makkelijk! Maak gebruik van ons Parkos vriendenkorting programma en verdien €7,50 op uw volgende reservering!

Met het vriendenkorting programma ontvangt u €7,50 Parkos tegoed voor iedere vriend die via uw persoonlijke link boekt en gebruik maakt van de parkeerplaats. Na hun reis ontvangt u het tegoed voor uw volgende reservering, terwijl uw vrienden 5% korting krijgen op hun reservering.

Zo werkt het:

  • Nodig je vrienden uit op Parkos door je persoonlijke link, die je kunt vinden in je Parkos account, (link) met hen te delen
  • Je vrienden moeten jouw link gebruiken om hun parkeerplaats te reserveren.
  • Wanneer je vrienden terugkomen van hun reis, ontvang jij een tegoed van €7,50 voor je volgende reservering. Je vrienden ontvangen een terugbetaling van 5% direct op de rekening waarmee ze hun reservering hebben betaald
  • Om uw tegoed te controleren, gaat u naar uw Parkos online omgeving (link). Onder het kopje ‘Vriendenvoordeel’ in het vakje ‘Uw Parkos tegoed’ kunt u zien hoeveel tegoed u heeft opgebouwd. Klik vervolgens op de knop ‘Gebruik mijn tegoed om uw nieuwe boeking te maken’.

Ga naar uw Parkos account en begin nu met het delen van uw link!

 

 

Laatst bijgewerkt: januari 2023

Hoe boekt u de Park, Sleep & Fly service (1 nacht + parkeren)?

De Park, Sleep & Fly* service is een zeer handige service omdat u hiermee tijd kunt besparen door in één reservering een kamer en een parkeerplaats te boeken bij één betaalbare faciliteit. 

Bij het maken van een reservering geeft u de dag en tijd op waarop u bij het hotel wilt aankomen om in te checken en de dag en tijd van uw terugvlucht. In uw Parkos-reservering wordt u gevraagd uw heen- en terugvluchtnummer in te voeren (of de bestemming van uw reis en de herkomst van uw terugreis), aangezien de shuttle-aanbieder deze informatie nodig heeft om uw transfer van en naar de luchthaven te regelen.

Verder hoeft u alleen maar de rest van uw persoonlijke gegevens in te vullen op het boekingsformulier en de reservering te maken. U ontvangt vervolgens uw reserveringsbevestiging per e-mail. Neem de bevestiging mee op de dag van uw aankomst en vertrek. 

* U kunt zien of de service beschikbaar is voor uw luchthaven door deze optie te selecteren in de filter "Extra diensten".



Laatste update: maart 2023

Reservering via telefoon of e-mail

Reserveringen bij Parkos kunnen alleen via onze website gemaakt worden. Wij kunnen helaas geen reserveringen via de klantenservice per telefoon of e-mail aannemen. De reden hiervoor is dat de beschikbaarheid en prijzen van onze aanbiedingen automatisch worden bijgewerkt in ons systeem. Bovendien is dit niet mogelijk omwille van de gegevensbescherming met betrekking tot de betaling van uw reservering. 

Meer informatie over het maken van een reservering kunt u vinden in het artikel "Hoe maak ik een reservering".

 

 

Laatste update: januari 2023

Wat kan ik doen als de online betaling niet wordt geaccepteerd?

Bij Parkos kunt u uw parkeerplaats zowel online als contant ter plaatse betalen. Nadat u uw gewenste parkeerplaats heeft geselecteerd, kunt u zien welke betaalmethoden worden geaccepteerd.

In het geval van een aanbieding met online betaling, kunt u direct betalen bij het afronden van uw boeking. U kunt kiezen tussen betaling via PayPal, creditcard, automatische incasso en andere opties. 

Let op: uw boeking is pas geslaagd als u een boekingsbevestiging per e-mail ontvangt. Meer informatie hierover vindt u hier.

Als uw betaling mislukt, kan dit komen door de volgende reden:

  • Niet alle gegevens zijn correct ingevoerd. Controleer of alle velden van het reserveringsformulier zijn ingevuld.
  • U heeft geprobeerd de reservering te maken vanaf uw smartphone. Als de reservering niet gelukt is, raden wij u aan het nogmaals te proberen vanaf uw PC, laptop of tablet. Anders zou het gebruik van een andere browser ook kunnen helpen.
  • Het probleem heeft te maken met de gebruikte kaart. Het kan zijn dat het probleem te maken heeft met de kaart of de rekening die gebruikt is tijdens het boeken. Het kan zijn dat uw tegoed op is of dat u bepaalde beveiligingsinstellingen voor online betalingen heeft gewijzigd. In dat geval raden wij u aan contact op te nemen met de uitgever van de kaart of uw bank voor verdere hulp.

Lukt de boeking niet?

Als de boeking nog steeds niet lukt, raden wij u aan een andere betaalmethode te kiezen. U kunt de betaalmethoden filteren op de vergelijkingspagina van de aanbiedingen. Hier kunt u selecteren om alleen aanbiedingen te tonen met contante betaling ter plaatse.

Als een betaling succesvol is, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail.

 

Laatst bijgewerkt: juni 2023

Hoe ontvangt u de boekingsbevestiging

Zodra uw reservering is voltooid, ontvangt u een automatische bevestigingsmail op het door u ingevoerde e-mailadres. Na ontvangst van deze bevestiging is er een parkeerplaats voor u gereserveerd. Als u de bevestigingsmail niet binnen 10 minuten ontvangt, volg dan de in dit artikel beschreven procedures.

In de reserveringsbevestiging vindt u al uw reisgegevens. Neem uw bevestigingsmail mee op de dag van uw vertrek.

 

 

Laatst bijgewerkt: januari 2023

Kan ik parkeren met een bestelwagen of een camper?

Als u reist met een bestelwagen, een minibus, een camper of iets dat groter is dan een auto, kunt u altijd relevante informatie vinden op onze website door te klikken op de knop "Meer details". Bovendien kunt u zien of er een toeslag geldt voor de grootte van uw parkeerplaats.

Soms is het mogelijk om in het reserveringsformulier de optie "Parkeren voor minibus" te selecteren. Als er direct ter plaatse een toeslag moet worden betaald voor het te grote voertuig, wordt dit op onze website vermeld.

 

Laatst bijgewerkt: Mei 2023

Voor welke terminal van de luchthaven van Milaan-Malpensa is een pendeldienst beschikbaar?

Op de luchthaven van Milaan-Malpensa werkt Parkos samen met aanbieders van pendeldiensten die u naar zowel Terminal 1 als Terminal 2 kunnen brengen.

Niet elke parkeeraanbieder biedt de service naar beide terminals. Daarom raden wij u aan deze informatie op onze website te controleren door op de blauwe link 'Meer informatie' te klikken. Daar vindt u de informatie naar welke Terminal de shuttle van de door u gekozen parking rijdt. Op de informatiepagina geven wij ook aan hoe lang het duurt om Terminal 1 en Terminal 2 met de shuttle te bereiken.

 

Laatst bijgewerkt: juni 2023

Hoeveel kost een parkeerplaats?

Als u meer wilt weten over de prijs voor parkeerplaatsen bij een bepaalde luchthaven, kunt u gewoon naar de website van Parkos gaan, de luchthaven selecteren en uw reisdata invoeren. Onze website sorteert automatisch alle parkeermogelijkheden op basis van prijs, waarbij de voordeligste opties bovenaan staan. Om uw zoekopdracht verder te verfijnen kunt u gebruik maken van de filters op de webpagina.

Wij raden u sterk aan om vóór uw reisdata te boeken, vooral tijdens piekperiodes zoals feestdagen, om de beschikbaarheid zeker te stellen en te profiteren van de meest gunstige prijzen.

Wacht niet tot het laatste moment om een parkeerplaats te reserveren. Hoe eerder u boekt, hoe meer u bespaart!

Laatst bijgewerkt: Mei 2023

Vluchttijden nog onbekend

Weet u uw exacte vluchttijden nog niet, maar wilt u toch al uw parkeerplaats reserveren? Ook als u uw vluchtgegevens nog niet kent, kunt u via onze Parkos website een reservering maken.
In dit geval kunt u simpelweg het tijdstip van uw verwachte aankomst op de parkeerplaats en het aankomsttijdstip van uw terugvlucht invoeren. Het is echter zeer belangrijk dat u uw reservering wijzigt zodra u uw vluchttijd weet. Zo kan de parking het personeel goed voorbereiden op uw aankomst.
Het is belangrijk te weten dat de prijzen op onze website kunnen veranderen. Bijgevolg kunnen wij niet garanderen dat de prijs van uw reservering niet verandert tijdens het aanpassen.

 

Laatst bijgewerkt: Mei 2023

Vluchtgegevens onbekend

Uw vluchtgegevens zijn nog niet bekend, maar u wilt toch graag een parkeerplaats reserveren. Als u bij ons boekt kunt u in plaats van de vluchtnummers gewoon de naam van de luchthaven van uw vertrek en van uw landing invullen.

Zodra de vluchtnummers bij u bekend zijn, vragen wij u deze in te vullen in uw boekingsgegevens door uw reservering te bewerken. U kunt dit zelf doen via de link in uw bevestigingsmail. 

 

 

Laatst bijgewerkt: Juni 2023

Wanneer moet ik mijn parkeerplaats reserveren?

Bij het vergelijken van parkeerplekken op onze website ziet u welke parkeeraanbieders op de door u gewenste datum en tijd plaats hebben. Sommige van onze parkeeraanbieders accepteren zelfs boekingen die tot drie uur voor aankomst zijn gemaakt.

Om er zeker van te zijn dat u de beste prijs en parkeerplaats krijgt, adviseren wij u altijd vooraf uw parkeerplaats te reserveren. We raden u aan om uw parkeerplaats minimaal twee dagen van tevoren te reserveren, aangezien sommige parkeeraanbieders al volgeboekt zijn. Tijdens piekmomenten, zoals vakanties, raden we aan om een parkeerplaats minimaal drie dagen van tevoren te reserveren.

 

 

Laatste update: juni 2023

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

 

Bij Parkos kunt u eenvoudig een voordelige, gegarandeerde parkeerplaats reserveren bij een van onze vele parkeeraanbieders.

Om een parkeerplaats te reserveren op onze website selecteert u uw vertrekluchthaven, vult u uw reisdata in en klikt u op de oranje button 'Zoek een parkeerplaats'. U komt dan op de parkeervergelijkingspagina waar u alle beschikbare parkeerplaatsen voor de periode van uw reis ziet. Op de vergelijkingspagina ziet u ook alle actuele prijzen van onze parkeeraanbiedingen. 

U kunt nu het aanbod kiezen dat het beste bij u past door gebruik te maken van de filters die u bovenaan de pagina kunt vinden. U kunt de resultaten filteren op bijvoorbeeld binnen- en buitenparkeren of shuttleservice en valet service. Nadat u een aanbieder heeft geselecteerd, wordt u gevraagd om uw persoonlijke gegevens in te vullen op het boekingsformulier. Als u uw boeking succesvol heeft afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Hierin vindt u alle details van uw parkeerplaats en uw reservering, evenals de bevestiging van uw aankomst- en vertrekdatum.

Het is belangrijk dat u de bevestigingsmail meeneemt wanneer u op de parkeerplaats aankomt. Indien u deze na uw reservering niet heeft ontvangen, raden wij u aan de hier vermelde procedure te volgen. 

U kunt uw reservering ook wijzigen of annuleren via uw bevestigingsmail tot 24 uur voor uw vertrekdatum.

 

 

Laatste update: februari 2023

Kan ik de reserveringsbevestiging op mijn telefoon laten zien aan de parkeerplaats?

Na je reservering bij Parkos ontvang je een bevestigingsmail, die we je aanraden om uit te printen en te laten zien bij aankomst op de parkeerplaats. Als het voor u niet mogelijk is om de bevestigingsmail uit te printen, kunt u deze ook op uw laptop, tablet of mobiele telefoon laten zien bij de parkeerplaats. De bevestigingsmail dient als bewijs van je reservering voor de parkeeraanbieder.

 

Laatst bijgewerkt: Juni 2023

Ik weet niet of mijn boeking gelukt is

Zodra een boeking is voltooid, ontvang je een automatische bevestigingsmail met je reserveringsnummer. Na ontvangst van de bevestiging is er automatisch een parkeerplaats voor je gereserveerd. Als je de bevestigingsmail niet binnen 10 minuten ontvangt, volg dan de procedures die in dit artikel worden beschreven.

Als je de boeking niet kunt voltooien, controleer dan of alle gegevens correct zijn ingevoerd en of alle velden zijn ingevuld. We raden je altijd aan om je boeking te maken vanaf een desktop- of laptopcomputer. Probeer het anders eens met een andere browser. Als dit niet werkt, probeer het dan op een andere computer. Je kunt ook proberen een andere betaalmethode te kiezen, zoals 'Betaling ter plaatse'. Het probleem kan te maken hebben met de betaalmethode die je hebt gekozen.

 

Laatst bijgewerkt: Juni 2023

Kan ik een parkeerplaats voor meerdere auto's tegelijk reserveren?

Via onze website is het mogelijk om dezelfde parkeerplaats voor meerdere auto's tegelijk te reserveren.

Bij het maken van de reservering dien je allereerst de reisgegevens in het online reserveringsformulier in te vullen met je persoonlijke gegevens. Onder uw gegevens vindt u de link ''Voeg een ander voertuig toe''. Door hierop te klikken, kunt u de gegevens van het tweede voertuig invullen voor maximaal negen auto's. Elke auto krijgt een eigen reserveringsnummer. Elke auto krijgt zijn eigen reserveringsnummer, dus er zullen nooit twee auto's in één bevestigingsmail staan.

Let op: als je een andere naam en een ander e-mailadres opgeeft voor de extra auto, dan wordt de bevestigingsmail gestuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven voor de tweede auto.

 

Laatst bijgewerkt: juni 2023

Heb je het juiste antwoord niet gevonden?

Neem contact op met één van onze medewerkers

Bel ons

Nu open

Stuur ons een e-mail

Antwoord binnen 24 uur

support@parkos.nl
we zijn hier om je te helpen!
Afbeelding van medewerkers van de Parkos klantenservice