Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen?
Op het moment dat u een reservering gedaan hebt, krijgt u automatisch een bevestiging via de e-mail toegestuurd. In deze bevestiging staan onder andere uw aankomst- en vertrektijden. Ook dient deze reserveringsbevestiging als bewijs van reservering op het moment dat u bij de parkeerplek aankomt. Het versturen van de bevestiging vindt automatisch plaats, maar het kan zijn dat de mail pas na 5 of 10 minuten binnenkomt.
Mocht u na circa 10 minuten nog geen reserveringsbevestiging hebben ontvangen in uw mailbox, dan raden wij u eerst aan om in uw ongewenste e-mail te kijken. Deze ongewenste e-mailmap, staat ook wel bekend als de map ongewenste e-mail / junk mail of Spam folder. Het wil helaas nog wel eens gebeuren dat onze bevestigingsmail ten onrechte wordt aangezien voor reclame. Dit klopt niet en komt mogelijk door het spambeleid van de e-mailprovider. Hiertegen kunnen wij helaas niks doen.
Hoe bekijk ik mijn ongewenste email?
Bij veel e-mailprogramma’s heeft u een map die “ongewenst” heet. Het kan zijn dat onze e-mail hier in staat. Hoe vindt u deze map? Bekijk onderstaande schermafbeeldingen van Gmail, Outlook en Hotmail:
Wanneer de bevestigingsmail in geen van deze mappen zit, kunt u inloggen via: de inlogpagina met uw en emailadres en reserveringsnummer. Hier kunt u uw reserveringsbevestiging opnieuw naar uw emailadres versturen. Indien het nog niet lukt kunt u contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen uiteraard compleet kosteloos, een nieuwe reserveringsbevestiging voor u maken en deze naar u toesturen. U vindt onze contactgegevens op de klantenservice pagina.
Heeft u vragen?
Onze klantenservice staat voor u klaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur.
Email of bel ons.