Hoe kan ik boeken zonder printer?

Bij een online boeking krijgt u een bevestiging via de e-mail toegestuurd. In deze reserveringsbevestiging staat informatie die voor u en de parkeeraanbieder interessant is, zoals de aankomsttijd, het soort parkeren (shuttle- of valetparkeren) en het telefoonnummer van zowel Parkos als de parkeeraanbieder. De bevestigingsmail dient u geprint mee te nemen op de dag van vertrek.

Het kan natuurlijk zijn dat u thuis geen printer hebt of om andere redenen niet in de gelegenheid bent om de bevestigingsmail te printen. Dit is geen probleem. U kunt uw reservering namelijk ook via uw laptop, tablet of mobiele telefoon laten zien. De bevestiging is namelijk ook het bewijs voor de parkeeraanbieder dat u daadwerkelijk een reservering gemaakt heeft. Heeft u hierover een vraag? Neem dan contact met ons op.

Heeft u vragen?

Onze klantenservice staat voor u klaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur.

Email of bel ons.