Moet ik van tevoren betalen?
Wanneer u bij een van onze parkeeraanbieders reserveert, staan de beschikbare betalingsmethoden altijd aangegeven. Deze vindt u onderaan in het reserveerformulier. Staat een bepaalde betalingsmethode er niet tussen, dan is het helaas niet mogelijk om bij de parking op deze manier te betalen. Niet iedere parkeeraanbieder biedt dezelfde betalingsmogelijkheden. Kijkt u goed naar de beschikbare betalingsmogelijkheden, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat een parkeeraanbieder uitsluitend pintransacties accepteert, terwijl een andere parkeeraanbieder alleen contante betalingen accepteert. Sommige parkeeraanbieders willen een garantie middels een aanbetaling, dit kunt u dan bijvoorbeeld via iDeal of creditcard doen.
U kunt bij ons onder andere betalen middels creditcard, pintransactie of met contant geld. Als u bij ons vooraf betaalt, hoeft u zich geen zorgen te maken over het feit of u wel contant geld bij u heeft of over de wachtrij bij de pinautomaat.
Ik heb vooraf betaald en wil annuleren.
U heeft uw parkeerplaats gereserveerd en wilt toch annuleren? Dit kan bij ons, mits u maximaal 24 uur vooraf aangeeft dat u uw reservering wilt annuleren. Het annuleren kan via de link in uw reserveringsbevestiging of via de klantenservice. U krijgt in dit geval het betaalde bedrag teruggestort op uw bankrekening. Let op: bij de meeste parkeeraanbieders kunt u annuleren, maar dit is helaas niet bij elke parkeeraanbieder mogelijk.
Heeft u vragen?
Onze klantenservice staat voor u klaar op werkdagen tussen 9:00 - 17:00 uur.
Email of bel ons.