Sky-Park

Sky-Park biedt parkeerplaatsen aan tegen lage tarieven met hun shuttle of valet service. Bij Sky-Park kunt u op een afgesloten buitenterrein parkeren. Bij de shuttle service kunt u de autosleutels zelf meenemen op reis. Op het parkeerterrein is er altijd personeel aanwezig, die u graag helpt met de bagage. De parkings liggen binnen 15 minuten afstand van Schiphol.

Meer informatie

Adres

Middenweg 7, 1432 DE, Aalsmeer
Parkeren Schiphol

Beschikbaarheid Sky-Park

Sky-Park beoordeling

Alle parkeeraanbieders op Parkos zijn persoonlijk bezocht en beoordeeld door een van onze medewerkers.
De Parkos score geeft u een goed beeld van wat u van de parkeeraanbieder mag verwachten.

80%

Veiligheid

24u p/d aanwezigheid
Camera's
Omheining
Verzekerde parkeerplaats
× Voertuig inspectie
100%

Faciliteiten

Auto schoonmaak
Elektrisch oplaadpunt
Toiletten
Wachtruimte
Hulp met koffers
80%

Locatie

Binnen parkeren
Geen maximale doorrijhoogte
Parkeergarage
Verhard
× Gehandicapten parkeerplek
80%

Bereikbaarheid

24/7 transfer
<5min gelegen vanaf snelweg
Locatie aangegeven
Valet service
× 5min tot de terminal

Beoordelingen Sky-Park

Alleen klanten die een reservering hebben gemaakt via Parkos en daadwerkelijk bij de parkeeraanbieder hebben geparkeerd, mogen een beoordeling achterlaten. Dit betekent dat onze beoordelingen van echte klanten zijn zoals u.

Bij parkeeraanbieders die meer dan 60 beoordelingen hebben, worden beoordelingen die ouder zijn dan 1 jaar verwijderd. Zo bent u gegarandeerd van alleen relevante informatie voor uw aankomende reis.

7,1
Op basis van 110 beoordelingen
Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op zondag 27 augustus 2017. 8

Goed te vinden, groot terrein, makkelijk te bereiken en korte reistijd met bus naar schiphol. Alleen de parkeerplaatsen zijn recht, terwijl schuin beter in te parkeren is (wat bijna iedereen ook doet).

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op donderdag 10 augustus 2017. 8

Bussen rijden redelijk af en aan.
Verders prima parkeerplaats. Komen graag weer terug

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 08 augustus 2017. 10

Zeer goeg geregeld

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op woensdag 02 augustus 2017. 2

Veel onduidelijkheid. Bij aankomst (Van Cleeffkade 15 Aalsmeer) was het niet duidelijk dat daar de parkeergarage was (nergens bordjes, aanwijzingen). Toen heb ik het telefoonnummer op de bevestiging gebeld waarop pas de 3e keer werd opgenomen. Deze meneer vertelde dat we op de 3e etage moesten parkeren maar deze bleek helemaal vol te staan.
Op de bevestiging staat niet de naam van de organisatie. Omdat we via Parkos geboekt hebben (en dit ook in grote letters op de bevestiging staat) dachten we bij Parkos geboekt te hebben. In de shuttlebus kwamen we erachter bij de verkeerde organisatie ingestapt te zijn. De chauffeur is het voor ons nagegaan en zodoende kwam hij en kwamen wij er achter dat we bij Sky Park geboekt hadden en dat we met een busje mee hadden gemoeten van Met & Co. Kortom: wij snapten er helemaal niets meer van; dit waren voor ons twee onbekende namen.
Terugweg:
Op de bevestiging stond dat je contact op moest nemen als je vliegtuig vertraging had. Toen ik echter belde om door te geven dat ons vliegtuig ruim een halfuur vertraging had reageerde de telefonist laconiek, alsof het niet nodig was om het door te geven. Bij aankomst belde ik om door te geven dat ik geland was en dat ik al naar de betreffende hal (die op de bevestiging stond) aan het lopen was. Toen gaf de telefonist aan dat ze me ergens anders zouden oppikken (boven, bij een vertrekhal), waardoor ik weer een heel stuk terug moest lopen. Vervolgens heb ik 50 minuten moeten wachten op de bus.
Overigens was de chauffeur van de shuttlebus op de terugweg wel erg gezellig en vriendelijk (ik was zijn enige passagier).

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op woensdag 02 augustus 2017. 6

Zeer tevreden met de geboden dienstverlening

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op maandag 31 juli 2017. 8

Na even zoeken en een telefoontje de parkeergarage gevonden. Medewerker erg vriendelijk.
Zeer zeker een aanrader.

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 25 juli 2017. 4

De heenreis was goed geregeld, de bus stond al klaar om naar Schiphol te vertrekken.
De terugreis vond ik teleurstellend, de medewerker gaf aan dat er binnen 15 minuten een bus onderweg was. Het duurde meer dan 45 minuten voordat er een bus kwam. Helaas was er ook niemand meer te bereiken. Dit voelde heel vervelend 's avonds laat in de regen. De prijs was goed maar door dit lange wachten en het niet bereikbaar zijn zal ik nu niet meer voor Parkos kiezen.

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op zondag 23 juli 2017. 6

Prima prijs en parkeerlokatie. Wel bij terugreis lange wachttijd en bij aankomst op de middenweg kapot frisdrankapparaat (geld kwijt en geen restitutie mogelijk volgens medewerker; jammer!)

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op donderdag 20 juli 2017. 4

De nieuwe manier zonder bellen en eerst naar de desk lopen en dan naar afspreek punt is geen verbetering
ook de route terug met overbodige stops zonder communicatie was niet handig
tevens is de genoemde 10 transfer niet meer haalbaar

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op woensdag 19 juli 2017. 6

Heenweg ging prima, maar op de terugweg ruim 3 kwartier op een bus moeten wachten, die ook nog eens eerst naar een andere stopplek ging, voordat we naar 'onze' parkeerplaats gingen..

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op zondag 16 juli 2017. 2

De medewerkers zijn vriendelijk. Ik ben ervan overtugd dat de service tijdens de dag uren prima is. Echter mijn vliegtuig landde om 10.15h. Ik heb 45min moeten wachten op de bus die ons naar de parking bracht. De vlucht Zurich-Amsterdan was korter dan mijn traject bagage-afhaling-parking.

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste Patrick,
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening erg op prijs. We vinden het erg jammer om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten op de terugweg. Wij hebben uw klacht met de parking besproken en hebben te horen gekregen dat er door technische problemen een bus is uitgevallen. Namens Sky-Park de excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Team Parkos
Heeft geparkeerd in juni 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 11 juli 2017. 10

Helemaal goed! Netjes ontvangen, prima plek en shuttle vervoer van en naar Schiphol was goed (en snel) geregeld!

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op maandag 10 juli 2017. 8

Heenweg van parkeerplaats naar schiphol een beetje lang wachten op de bus, ongeveer 40 minuten. Terugweg ging heel vlot.

Heeft geparkeerd in juni 2017. Beoordeling geschreven op zaterdag 08 juli 2017. 8

Goede prijs kwaliteit verhouding

Heeft geparkeerd in juni 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 07 juli 2017. 6

Je moest Parkos bellen als je er aan komt, ,maar die nemen niet op
5x gebeld
Goed ontvangen en vervoerd door MET en Co

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 07 juli 2017. 8

Enige minpunt is de wachtijd op de bus, maar het was erg druk op Schiphol. Verder prima geregeld!

Heeft geparkeerd in juni 2017. Beoordeling geschreven op woensdag 05 juli 2017. 6

Heenreis was goed geregeld-terug naar parkeerplaats was matig- in de bus 15 minuten gewacht voordat hij vertrok-stopte eerst bij Equatorplein-en toen pas bij de Middenweg

Heeft geparkeerd in juni 2017. Beoordeling geschreven op maandag 03 juli 2017. 10

Snelle service! Vriendelijk personeel.

Heeft geparkeerd in juni 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 16 juni 2017. 10

Er is altijd iemand aanwezig die je helpt. Er wordt direct een parkeerplaats toegewezen. Dus je hoeft je zelf niet rot te zoeken. Er is iedere keer snel een bus die je weg brengt. Op de terugweg moesten we wachten op andere, maar dat duurde wat lang. Toen mochten we mee met een ander busje. Dus ook dat was goed geregeld.

Heeft geparkeerd in juni 2017. Beoordeling geschreven op donderdag 15 juni 2017. 8

Goede en snelle service. Alles was duidelijk aangegeven. Ik zou er naar terug gaan.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 09 juni 2017. 10

De 1e keer en zeker niet de laatste keer we hebben het fijn ervaren

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 06 juni 2017. 8

Goed bevallen
Aanrader

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op maandag 05 juni 2017. 8

'S morgens om 5 uur bij Sky-Park waar 1 medewerker ons begroette bij de poort en niemand achter de balie. Vervoer naar en van Schiphol is goed geregeld.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op zaterdag 03 juni 2017. 4

Ik ben niet tevreden...over de behandeling van de duidelijkheid en de communicatie.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 02 juni 2017. 10

Alles ging prima! Werden snel geholpen, ging direct een bus naar schiphol en ook bij terugkomst midden in de nacht stond duidelijk aangegeven waar je naartoe kon bellen en kregen we een heldere uitleg waar de bus op ons stond te wachten.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 02 juni 2017. 4

Niets mis met het parkeren op zich bij uw parking, echter de procedure van het aanmelden ophalen bleken op het laatste moment gewijzigd te zijn en niet geheel duidelijk, zodat ik toch nog meer dan anderhalf uur heb moeten wachten voordat ik kon worden opgehaald met de taxibus bij terugkomst op de luchthaven

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 30 mei 2017. 8

Boeken ging makkelijk, aankomen, auto wegzetten en met de bus naar het vliegveld.
Terug bellen en opgehaald. Prima prijs kwaliteit.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op maandag 29 mei 2017. 8

Prima ervaring, netjes op tijd gebracht en weer opgehaald.
Ga zeker nog een keer gebruik maken van Sky-Park!

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op maandag 29 mei 2017. 6

Reservering was makkelijk te maken. Locatie t.o.v. Schiphol is perfect. Bij terugkomst stond ik echter niet op de lijst van klanten, die een transfer terug nodig hadden. Vreemd gevoel aan overgehouden.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op zaterdag 27 mei 2017. 4

Onduidelijke procedure bij terugkomst. Op het reserveringsformulier staan andere instructies dan op het kaartje welke uitgedeeld werd in de shuttlebus op de heenweg.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 26 mei 2017. 10

Erg goede ervaring. Meteen goede aanwijzingen bij aankomst. Direct naar schiphol. Bij terugkomst wegens vertraging was de bus al weg. In korte tijd werd een andere bus geregeld. Medewerker liep met me mee.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op donderdag 25 mei 2017. 2

Heenweg ging prima. Terugreis 45 minuten wachten op shuttle na 2 keer bellen!! Op mail naar klantenservice tot nog toe nog geen reactie. Voor ons nooit meer!!

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 23 mei 2017. 8

Prima ervaring! Mooie ruime parkeergelegenheid. Na terugkomst werden we snel weer door een busje opgehaald en naar de auto gebracht. Zeer tevreden dus.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 19 mei 2017. 8

.

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op vrijdag 19 mei 2017. 10

Geen op of aanmerking gewoon topper

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op donderdag 18 mei 2017. 10

Vlotte en zeer vriendelijke chauffeurs voor een herhaling vatbaar '

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op woensdag 17 mei 2017. 2

Wij boekten via Parkos een plaatsje bij Sky Park en kwamen er op onze vertrekdag achter dat Parkos overboekt had, we moesten hals over kop op zoek naar andere parkeergelegenheid. Parkos heeft onze eerste vakantiedag grondig verpest!

Heeft geparkeerd in mei 2017. Beoordeling geschreven op maandag 15 mei 2017. 8

Alles liep naar wens. Korte wachttijd bij transfer. Vriendelijk geholpen, een dikke voeldoende, tot de volgende keer.

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op zaterdag 13 mei 2017. 6

Prima ervaring, zou het de volgende keer weer zo doen. We kwamen op tijd bij het vliegveld aan.

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op donderdag 11 mei 2017. 8

Bij aankomst bij Sky-Park konden we gelijk instappen en werden naar Schiphol gebracht mooi op tijd dat was eg fijn.
Bij terug komst was er wat onduidelijkheid, op het kaartje stond dat we bij bushalte 13 moesten staan. Daar stond en kwam niemand.
Een taxi chauffeur van een ander bedrijf was zo vriendelijk om even te bellen hoe het zat. we moesten boven staan bij de uitgang.
Naar twee keer bellen was dit pas duidelijk.
Beetje onduidelijk. Voor de rest verliep het goed.

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op woensdag 10 mei 2017. 8

Goede service, aangeven hoe lang de wachttijd is voordat er een taki komt

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op woensdag 10 mei 2017. 10

Wij waren erg tevreden. Vlotte service. Vriendelijk personeel.
Voordeel zelf niet op zoek naar een parkeerplek.
Ideaal dat de auto gehaald en gebracht werd direct voor de vertrekhal.

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 09 mei 2017. 8

Goed en veilig. Je hoeft de sleutel van je auto niet af te geven. Correcte medewerkers.

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 09 mei 2017. 8

Prima parkeergelegenheid. alleen wat lastig te vinden. Een bord langs de weg was geen overbodige luxe.
Verder prima zowel bij wegbrengen als ophalen.

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 09 mei 2017. 2

Waardeloos. Stond afgelopen meivakantie voor volgeboekte garage. Met 2 auto's. Mocht zelf een oplossing gaan zoeken. Nooit meer dus via Parkos.

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op dinsdag 09 mei 2017. 8

Prima geregeld, moest alleen wel 3 keer zelfde verhaal vertellen, wie wij waren en hoe laat wij aankwamen...verder alles goed geregeld hoor

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op maandag 08 mei 2017. 10

Alles is zoals afspraak verlopen, ondanks de drukte tijdens de meivakantie heeft het personeel met oa gevoel voor humor prima uiting gegeven aan klantvriendelijkheid, we zijn zeer tevreden, dank!

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op maandag 08 mei 2017. 2

Schandalig. Parking was vol ondanks reservering en betaling vooraf. Mi

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op zondag 07 mei 2017. 8

Prima P-plaatsen, snel op Schiphol en vlot weer opgehaald

Heeft geparkeerd in april 2017. Beoordeling geschreven op donderdag 04 mei 2017. 4

In eerste instantie was het lastig de parkeergarage te vinden. Voor de slagboom was nergens te zien of wij goed zaten. Geen bordjes van parkos of skypark. Op goed geluk naar binnen gereden waarna de afhandeling snel en efficient verliep. Op de terugweg hebben wij lang moeten wachten tot dat de bus kwam om ons weer naar de garage te brengen. Ook de bussen zijn niet herkenbaar wat het lastig maakt. Ruim een half uur gewacht totdat wij werden opgepikt.

Over Sky-Park

Sky-Park heeft de beschikking over 300 parkeerplekken op hun parkeerterrein. Het parkeerterrein ligt in Aalsmeer en is 24/7 open.

Shuttle parkeren
Als u gebruik maakt van de shuttle service, parkeert u zelf de auto op het parkeerterrein van Sky-Park. Een shuttlebus brengt u vervolgens naar Schiphol. De transfer duurt ongeveer 15 minuten. Na afloop van uw reis, wordt u weer opgehaald bij Schiphol door de shuttlebus.

Valet parkeren
Wanneer u kiest voor de valetdienst, wordt uw auto door een medewerker van Sky-Park opgehaald van Schiphol. U rijdt dus gewoon naar Schiphol waar u de auto aan de chauffeur overhandigt. Na een korte inspectie van de auto brengt de chauffeur de auto naar de parkeerplaats. Op de terugreis wordt de auto weer naar Schiphol gereden.