Flyparking

Bij Flyparking kunt u gerust parkeren en naar uw bestemming vliegen. Zij bieden parkeerruimte aan in hun overdekte parking op 15 minuten van Zaventem. De parking beschikt over een mooie wachtruimte en er zijn toiletten. Er is bij Flyparking altijd iemand aanwezig, ook om u te helpen met de bagage.

Meer informatie

Adres

Avenue de Vilvorde 78, 1000, Brussel
Parkeren Zaventem

Geef uw reisgegevens op

Van

Tot en met

Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden

Beschikbaarheid Flyparking

Flyparking beoordeling

Alle parkeeraanbieders op Parkos zijn persoonlijk bezocht en beoordeeld door een van onze medewerkers.
De Parkos score geeft u een goed beeld van wat u van de parkeeraanbieder mag verwachten.

100%

Veiligheid

24u p/d aanwezigheid
Cameras
Omheining
Verzekerde parkeerplaats
Voertuig inspectie
80%

Faciliteiten

Auto schoonmaak
Toiletten
Wachtruimte
Hulp met koffers
× Elektrisch oplaadpunt
80%

Locatie

Buiten parkeren
Overdekt parkeren
Verhard
Gehandicapten parkeerplek
× Geen maximale doorrijhoogte
60%

Bereikbaarheid

24/7 transfer
<5min gelegen vanaf snelweg
Locatie aangegeven
× 5m tot de terminal
× Valet service

Beoordelingen Flyparking

Alleen klanten die een reservering hebben gemaakt via Parkos en daadwerkelijk bij de parkeeraanbieder hebben geparkeerd, mogen een beoordeling achterlaten. Dit betekent dat onze beoordelingen van echte klanten zijn zoals u.

Bij parkeeraanbieders die meer dan 60 beoordelingen hebben, worden beoordelingen die ouder zijn dan 1 jaar verwijderd. Zo bent u gegarandeerd van alleen relevante informatie voor uw aankomende reis.

7,4
Op basis van 738 beoordelingen
8

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 01 december 2017.


Correcte fijne hulp en service.

2

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 22 november 2017.


Bij aankomst bij de parking, moesten wij 45 minuten wachten tot de aankomst van de chauffeur. Dit nadat wij zelf verschillende keren hadden gebeld naar alle mogelijke nummers. Op een gegeven moment was het zelfs zo dat we werden weg gedrukt als we belden. Ook was van tevoren bij de reservering opgegeven hoe laat wij zouden arriveren, dus hier waren ze gewoon van op de hoogte. Wanneer het leek of we eindelijk konden vertrekken, zat er geen excuus of haast in. Er werd onverschillig gedaan, zelfs na onze uitleg in verschillende talen en gebaren dat we ons vliegtuig misschien niet meer zouden halen. Uiteindelijk hebben we moeten rennen op het vliegveld, om als laatste in te stappen. Niemand zou ik deze parking hierdoor aanraden. Ondanks dat de pick up keurig geregeld was, toen stond er al iemand klaar en deze meneer was erg vriendelijk.

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste Shirley Boereboom, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat uw heenreis op die manier verlopen is. Erg vervelend om te horen dat Flyparking u heeft laten wachten en de telefoon niet opnam. Dat is niet hoe een reservering via Parkos hoort te gaan. Gebeurtenissen als deze moeten niet opnieuw plaatsvinden, om dat te voorkomen heb ik uw review bij de parking neergelegd. Gelukkig is uw terugreis goed bevallen, daar zijn we blij mee. Contact met ons kunt opnemen door een e-mail te sturen naar support@parkos.com. Met vriendelijke groet, Team Parkos
6

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 10 november 2017.


Lang wachten op chauffeur 40 minuten

Wel goede sfeer en vertrouwen dat er niets gebeurde met auto

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 29 oktober 2017.


Vriendelijke chauffeurs. Op de heenweg had hij wel de radio erg hard aan staan.
Zou de volgende keer weer boeken via Flyparking. De parkeerplaats en de buurt waarin deze gesitueerd is is overigens wel wat naargeestig/somber. Dat zou wel wat 'gezelliger' kunnen.

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 28 oktober 2017.


Het enige probleem was het vinden van de bus na de terugvlucht op het vliegveld.

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 27 oktober 2017.


Prima parkeergelegenheid. Je wordt snel naar de luchthaven gebracht en bij terugkomst één telefoontje en tien minuten later weer opgehaald.
Kortom snelle service tegen een betaalbare prijs

8

Heeft geparkeerd in september 2017. Beoordeling geschreven op 25 oktober 2017.


Goed en snel.

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 24 oktober 2017.


Wederom bij Flyparking geparkeerd en evenals de vorige keer alles prima geregeld.Toen we vroeger als afgesproken arriveerden 04.15u. werd de deur zelfs via de telefoon voor ons geopend zodat we binnen konden wachten.

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 23 oktober 2017.


Als je er nog niet eerder bent geweest is het even zoeken, maar dit is eenmalig. De shuttle service is goed. Staat gelijk voor je klaar. Op de terug weg was het jammer dat er een lange file stond waardoor we vrij lang in het busje hebben gezeten.
Zeker voor herhaling vatbaar voor die prijs.

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 13 oktober 2017.


Parkeergarage was goed bereikbaar. Bij aankomst was er niemand aanwezig we waren eerder dan de afgesproken aankomsttijd, maar na minder dan 5 minuten kwam er iemand. Nauwelijks 5 minuten later ruim vóór de afgesproken tijd waren we al onderweg naar het vliegveld.
De terugvlucht was vertraagd, maar na een telefoontje bleek de bus al onderweg. We hoefden dus maar heel kort te wachten. Puntje van aandacht is wel dat de naam op de bus afweek van die op onze mail met informatie. Gelukkig zag de chauffeur aan onze mail al snel dat wij de passagiers waren op wie hij stond te wachten.

2

Heeft geparkeerd in september 2017. Beoordeling geschreven op 11 oktober 2017.


Bij aankomst geluk gehad dat shuttle net vertrok en bij uitrit parking stond. Chauffeur was niet op de hoogte van onze komst.
Bij terugkomst 1u moeten wachten op shuttle. Volgende reis zeker geen boeking bij Flyparking.

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het is vervelend dat u heeft moeten wachten op de shuttle bus. Onze excuses. U heeft via Parkos bij Flyparking gereserveerd. Ik heb uw reservering doorgestuurd om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Parkos
8

Heeft geparkeerd in september 2017. Beoordeling geschreven op 09 oktober 2017.


Een verbeterpunt is de communicatie. Wij zijn Nederlandstalig en spreken zoals de meeste Belgen wel een mondje Frans, maar het blijft soms behelpen. Niet al hun personeel is vlot tweetalig. Dit is trouwens typisch voor Brussel. De medewerkers zijn wel vriendelijk en behulpzaam. We waren bij aankomst op 28 september ook eerst de verkeerde Iris-parking (vlak ernaast) opgereden daar die poort open stond. Het probleempje bestond erin dat we er zonder badge niet onmiddellijk meer af konden rijden, maar dit werd snel opgelost. Dat is uiteraard een fout, die we geen twee keer meer zullen maken. Voor de rest is alles prima verlopen. De ligging zal wel altijd een probleem blijven wegens de bereikbaarheid in Brussel tijdens de drukke ochtendspits op een werkdag. We zijn om 6:30u 's morgens in Kortrijk vertrokken (met regen) en zijn pas om 9:02u op de parking aangekomen voor een rit van 100 km. Op de Van Praetbrug hebben we bijna een uur aangeschoven in de file. We hadden dat ook kunnen inschatten want ik moest vroeger richting Aalst voor mijn werk. De volgende keer zullen we op een zaterdag-of zondagmorgen vertrekken. Tijdens de terugkeer verliep alles zeer vlot, ook niet om rond middernacht uit Brussel weg te geraken.

8

Heeft geparkeerd in september 2017. Beoordeling geschreven op 01 oktober 2017.


Chauffeur was binnen dertig minuten na aankomst van ons bij de parkeer gerage aanwezig. Zou fijn zijn als dde ( vriendelijke en correcte ) chauffeurs ook Nederlands zouden spreken. Deel van jullie clientele is namelijk Nederlands.
Bij terugkomst van vakantie bleken we met een lege accu te staan. Werden zonder problemen geholpen door een zeer vriendelijke werknemer van Parkos zodat we binnen een half uur naar huis konden rijden.
EEN SERIEUS MINPUNT IS DAT ZOWEL HEEN NAAR DE LUCHTHAVEN ALS TERUG NAAR DE PARKEER GERAGE DE CHAUFFEURS VOORTDUREND NIET HANDSFREE TELEFONEERDE.

Het moet voor u als werkgever toch niet zo,n enorme investering zijn om een haedsetje voor ze aan te schaffen. Als ik nog eens met parkos zaken doe ( en dat wil ik best) en als ze dan weer zonder haedset moeten werken zal dat mijn laatste contact met uw bedrijf zijn. Verdr dik tevreden

6

Heeft geparkeerd in september 2017. Beoordeling geschreven op 26 september 2017.


Goed

6

Heeft geparkeerd in september 2017. Beoordeling geschreven op 26 september 2017.


Goed

8

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 16 september 2017.


Erg onduidelijk aangegeven waar de parking precies is. Misschien meer borden plaatsen langs de weg zodat het beter te vinden is. Verder was de service van brengen en halen goed geregeld

8

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 09 september 2017.


Over het algemeen is alles wel goed, maar bij terug komst was het nummer dat wij moesten bellen wel een antwoord apparaat dat in het Frans was ingesproken en dat onbeantwoord bleef. We werden wel direct terug gebeld.

2

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 05 september 2017.


I heb meer dan 50 minuten voor de bus wachten op terminal. Dit is niet normal. Ik kun zeggen dan normaal tijd is 20 min max.

6

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 03 september 2017.


Heenweg alles picobella alleen heen weg erg rommelig. Er kwamen div vluchten en iedereen vluchte naar de parkeer er stonden zoveel mensen echt absurd. We hadden gebeld en kregen te horen dat de taxi kwam er kwamen er 2 en die zaten ook gelijk vol. De chauffeur gaf aan dat er gelijk 2 andere zouden komen 20 min later kwam er inderdaad 1 en zaten we met hele gezin en andere mensen in 1 taxi. Voor hun 2 vliegen in 1 klap waar wel iedereen apart voor heeft betaald een beetje raar mogen ze wel anders aanpakken.

6

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 01 september 2017.


De geboden dienst vond ik ik goed
Het contact met de medewerkers vond ik zeer slecht
De medewerker die ons ophaalde bleef bij aankomst op het vliegveld in zijn bus zitten. Wij stonden al te wachten maar op de bus stond niet de naam van Parkos maar Iris Hij vond het niet nodig even uit zijn auto te komen en ons aan te spreken terwijl wij de enige waren die daar stonden Ook had hij in de auto ons even kunnen bellen. Toen hij ons uiteindelijk bij de garage had gebracht en wij met de auto voor de roldeur stonden moesten wij teruglopen om te vragen of hij de deur wilde openen.
Ik heb wel het gevoel gehad dat de auto daar veilig stond. Dit zie ik als een sterk punt.
Verbeterpunt zijn betere instructies personeel m.b.t klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

8

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 30 augustus 2017.


Goede oplossing.
Contact was goed en vriendelijk.
Perfecte haal en brengservice naar en van vliegveld Zaventem.

6

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 23 augustus 2017.


Reserveren werkt prima. Medewerkers zijn aardig. Shuttle heen reed erg stevig door. Ophalen duurde bijna twee keer langer dan aangegeven, dat is jammer. Toegang en zichtbaarheid van Fly parking zou wel beter kunnen.

10

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 20 augustus 2017.


Super service! Bij aankomst werden mijn bagages uit de auto gehaald en in de bus gelegd. Niet lang gewacht te hebben werden we met de bus naar het vliegveld gebracht en hier ook goed geholpen door de chauffeur. Omdat ik alleen was heeft de chauffeur mijn bagages op de car gelegd zodat ik niet hoefde te tillen super mensen. Bij terugkomst heb ik gebeld en binnen 20 min kwamen ze mij ophalen. Kortom goed service. Ik ga zeker nog eens terug!!

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 18 augustus 2017.


We zijn zeer tevreden over de dienstverlening. Goeie busjes en bij terugkomst hadden we het geluk dat hij er al stond.
Kortom een fijne ervaring en als we via Zaventem vliegen gaan we zeker terug naar Flyparking .

8

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 18 augustus 2017.


Super service, vriendelijk, op tijd

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 16 augustus 2017.


Allemaal prima!
Dus houden zo..:-)

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 15 augustus 2017.


De aangeboden diensten worden netjes uitgevoerd. De parking is met een deur afsluitbaar. Zowel heen en terug hebben we niet lang hoeven te wachten en het contact met de chauffeurs was ok.

10

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 15 augustus 2017.


Mijn auto met een goed gevoel achtergelaten. Goede dienstverlening en de shuttle was perfect geregeld.
Ik werd zelfs nog kort voor vertrek gebeld met de vraag hoe laat wij dachten te arriveren. Top geregeld.

2

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 14 augustus 2017.


Na vorig jaar een erg goede ervaring, dit jaar een echt slechte ervaring.
Van 22.32 tot 23.57 uur aan het bellen geweest voordat er werd opgenomen. En we konden melden dat we waren aangekomen. Er werd gezegd dat er een probleem met de telefoon was.
Wij gingen naar de plek waar we vorig jaar ook opgehaald waren, maar er kwam geen shuttle bus. Uiteindelijk zijn we naar de andere kant van het terrein gelopen en bleek dat daar de busjes kwamen. Dit was ons helemaal niet verteld!!! Rond 1.15 uur zaten we eindelijk in een busje van Timesp-parking, die ons ook wilde meenemen. Deze chauffeur vertelde dat er enorm achterstand was door vertragingen. Dus vraag me of of de telefoon wel een storing had. Was een zeer aardige chauffeur. Maar toch ben ik niet van plan weer bij Fly Parking te boeken. Bijna 3 uur wachten op een vliegveld met een kind is niet hoe ik me een goede service voorstel!! We hadden toch ook gemaild kunnen worden!!

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 14 augustus 2017.


Heel goed verzorg vriendelijk en mooi op tijd opgehhald en gebracht naar het vliegveld

2

Heeft geparkeerd in augustus 2017. Beoordeling geschreven op 14 augustus 2017.


Onaardig personeel. Bij aankomst niet duidelijk aangegeven dat je de auto voor de receptie moet zetten, zodat hun de auto voor je wegzetten. Wij reden per ongeluk door zelf naar een plekje toe (aangezien dat bij de meeste andere bedrijven wel moet) En kregen daarna de volle lading over ons heen en konden we bijna weer naar huis vertrekken.Er stond blijkbaar een stopbord die niet eens opviel. Misschien is het handiger als ze dit wat duidelijker zullen maken! Een bord met daarop "eerst melden bij de receptie" zou wat handiger zijn!

6

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 13 augustus 2017.


Heenweg geen probleem, netjes auto geplaats en ben naar luchthaven gebracht... terug weg heb ik 1 uur moeten wachten 4 x moeten bellen sprekeb geen nederlands
Volgende x wordt het een andere keuze..

6

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 13 augustus 2017.


Parkeren ging prima. Weg brengen en ophalen ook. Contactuele vaardigheden van personeel schieten behoorlijk te kort

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 13 augustus 2017.


Goed

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 12 augustus 2017.


Het is een overdekte parkeergarage dus je auto is zeker veilig. Alleen twee minpunten moeilijk te bereiken en terugkomst hebben wij 50 minuten gewacht voordat er iemand kwam. Houd er rekenig mee dat je auto stoffig wordt. Voor de rest was alles in orde.

4

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 12 augustus 2017.


Op de heenweg een aardige en behulpzame chauffeur en snel aan de beurt. Op de terugweg lang moeten wachten (40 min) nadat was gezegd dat ze er over 10 min zouden zijn. Ook op het vliegveld nog moeten wachten en verwarring bij twee chauffeurs. Daarna veel te hard gereden! Echt ver boven de snelheidslimiet. Niet echt verantwoord met 3-kinderen in het busje. Over de terugweg zeker niet tevreden.

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 11 augustus 2017.


Prima parking, het duurde wel lang voordat we naar het vliegveld werden gebracht, was beetje jammer. Maar bij terugkomst moesten we even zelf zoeken waar onze auto geparkeerd stond.
Deze medewerkers bij terugkomst waren overigens bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Ze vertelde ook dat het bedrijf was overgenomen door een nieuwe eigenaar en dat ze alle puntjes op de i gingen zetten. Zoals, duidelijk noteren waar welke auto staat.
We zullen de volgende keer daarom weer kiezen voor deze parking. Want het is een prima parking!!

6

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 11 augustus 2017.


De geboden diensten waren goed alleen de chauffeurs reden zowel op de heen als de terug weg zeer hard en roekeloos.
verder was het contact met de medewerkers goed.

2

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 11 augustus 2017.


Nooi meer parkeren bij parkos voor ons. Heenreis was super geregeld wel een andere naam op de garage waar we parkeerden ma na 1 telefoontje stond onze auto droog en netjes weg. Toen de terugreis wij bellen op de plek waar ze ons afgezet hadden het ging 30 min duren voor dat hij er zou zijn druk was zijn opmerking, na 50 min nog maals gebeld waar hij bleef ja vertraging was het toen maar hij zou er zo zijn. Na 70 min was hij daar dan eindelijk ik heb de reservering gedaan bij parkos op het kaartje met ons auto nummer stond flyparking en op het busje iris parking erg verwarrend ( gebruik 1 naam das toch veel duidelijker)zo koffers erin en naar onze auto dachten we maar helaas eerst nog langs een ander parkeergarage om daar mensen af te zetten dus na 30 min stonden wij pas weer bij onze auto. Daar werden we binnen gedropt met onze koffers en zoek het maar uit. De medewerker ging meteen weer weg. Dus van ons krijgt parkos geen sterren. Naar mijn idee was dit echt een domper op onze vakantie dus ik sla parkos over bij mijn volgende boeking.

6

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 11 augustus 2017.


Heenreis, prima service, vriendelijk te woord gestaan. De ingang was wat moeilijk te vinden, dus we reden eerst de verkeerde garage binnen.
Shuttlebus op terugreis liet erg lang op zich wachten (ruim half uur nadat we gebeld hadden). Berichtje dat het iets langer zou gaan duren zou fijn geweest zijn.

10

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 10 augustus 2017.


Alles zeer correct verlopen.

6

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 09 augustus 2017.


Bij aankomst, verwarring over hoe we op parkeerplaats moesten komen. Bij terugkomst 2 maal gebeld voordat shuttelbus er was.

10

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 08 augustus 2017.


Bijna alles was goed geregeld 1 klein minpuntje vind ik dat je de autosleutels moet afgeven en bij terug keer wist meen niet dat we die hadden afgegeven.
Voor de rest ok goede timing niet te lang moten wachten

6

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 08 augustus 2017.


Rond 15 minuten afstand is een beetje ver weg. Goed contact met medewerkers behalve een periode van een half uur/drie kwartier bij aankomst (werd niet opgenomen). Sterke punten: onderdak parkeren, positieve stemming; slechte punten: onduidelijk ophaalplaats, afstand

10

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 08 augustus 2017.


Super goede parking. 15 minuten van Zaventem af. En zij zetten je af waar de lijnbussen komen dus dichtbij de ingang. Echt perfect.

2

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 06 augustus 2017.


Bij aankomst duurde het even (20 minuten) voordat we werden weggebracht. Bij de reservering staat niet vermeld met hoeveel personen je aankomt. Dus wij waren met zn vieren maar moesten helaas dus wachten. Anyway, bij terugkomst was het helaas niet zo soepel. Zodra we onze bagage hadden belden we om aan te geven dat we zijn geland en ze dus een busje kunnen sturen. Maar na 30 minuten was er nog niemand, na nogmaals bellen beloofden ze ons dat er szm iemand zal komen. Na nogmaals een kwartier niemand, terwijl er in de tussentijd allerlei busjes van andere parkeergarages op en neer gingen. Eindelijk na nogmaals bellen, kwamen ze dan uiteindeijk na bijna een uur wachten met twee busjes!! Natuurlijk waren wij niet blij met deze lange wachttijd. Een smoesje zoals "onze collega heeft niets doorgegeven en wordt nu ontslagen" trapen we natuurlijk niet in. Helaas was de buschauffeur ook niet al te vriendelijk toen wij er wat van zeiden. Geen enkel excuus!! Wij gaan hier niet meer parkeren.

10

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 04 augustus 2017.


Goede communicatie

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 04 augustus 2017.


Snelle service, je bent zo bij de luchthaven (10 minuutjes rijden) en je mag je eigen autosleutels houden zodat er niet met je auto gereden kan worden.
Verbeterpunt: we waren wat vroeger dan gepland en stonden voor een dichte deur, er stond geen telefoonnummer dus dat moet je zelf bij de hand houden.

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 04 augustus 2017.


Top! Zeker voor herhaling vatbaar.

8

Heeft geparkeerd in juli 2017. Beoordeling geschreven op 02 augustus 2017.


Een prima ervaring en aardige chauffeur met gevoel voor humor.
Netjes geholpen en daarom een aanrader voor een volgende keer.

Over Flyparking

In de overdekte parkeergarage van Flyparking is plaats voor meer dan 200 auto's. Flyparking is 24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend. De maximale doorrijhoogte is 2,50 meter.

Shuttle parkeren
Met de shuttledienst van Flyparking wordt u vanaf de parkeergarage naar het vliegveld gebracht. U rijdt dus zelf naar de parkeergarage om de auto te parkeren. Op de terugreis wordt u weer van het vliegveld opgehaald door de shuttlebus.

De parkeergarage wordt goed bewaakt met videocamera’s en een alarmsysteem. De parkeergarage is goed verlicht en wordt ‘s nachts afgesloten. De autosleutels worden veilig bewaard in een kluis.

Bij de afdracht van de auto controleert u samen met een medewerker van Flyparking de auto op aanwezige mankementen of schades. Zij maken ook foto’s ter referentie. Flyparking is verzekerd voor het rijden met uw auto volgens hun algemene voorwaarden.

Er is in de parkeergarage bij de receptie een wachtruimte en zijn er toiletten aanwezig. Voor de rit met de shuttlebus kunt u kinderzitjes aan uw reservering toevoegen. Personen met een beperkte mobiliteit worden dichtbij de vertrekhal afgezet. Een rolstoel kunt u ook meenemen in de shuttlebus en Flyparking beschikt zelf ook over rolstoelen. Het personeel helpt u graag met het in- en uitladen van uw koffers.

Shuttle parkeren

Aankomst
Het adres van Flyparking is Vilvoordselaan 78 of Avenue de Vilvorde 78 te Brussel. De parkeergarage van Flyparking ligt op de kruising van de snelwegen N1 en de R21, en is dus goed te bereiken. Het gebouw is groot en staat aangegeven als: Auto Logistic Center. U kunt gebruik maken van de routeplanner van Parkos om de route hiernaartoe te plannen.

Bij de ingang staat het nummer 78 in het groot op het hek. U kunt zich vervolgens melden bij de receptie binnen de parkeergarage om de auto in te checken en te parkeren. U krijgt een badge met een referentienummer dat u op de terugreis teruggeeft.

U wordt vervoerd naar het vliegveld in een grote, witte bus met het logo van Flyparking en “Auto Logistic Center” op de zijkant. U wordt bij de aankomsthal afgezet. De rit naar het vliegveld duurt ongeveer 15 minuten.

Vertrek
Nadat u weer geland bent op Zaventem, haalt u eerst uw bagage op. Wanneer u alle koffers weer in uw bezit heeft, belt u met Flyparking. Zij sturen de witte shuttlebus weer naar het vliegveld. U wordt opgehaald op de parking van de shuttles (P15), verdieping 0. Dit is dezelfde plek waar u afgezet bent op de heenreis.

Mocht uw terugvlucht vertraging oplopen of vliegt u enkele dagen eerder of later terug dan gepland, kunt u dit telefonisch doorgeven aan Flyparking. Bij een langere parkeerperiode kunnen er extra kosten ontstaan. Deze kunt u aan het einde van de reis ter plekke betalen.

Help