Budget Schiphol

Wilt u geen gedoe hebben met het parkeren van uw auto, maar ook niet te veel betalen? Ervaar het gemak van Budget Schiphol / Budget Shuttle. U kunt van zowel valet als ook shuttle service gebruik maken. Bij het shuttle parkeren houdt u zelf de autosleutels. Budget Schiphol is 24/7 bereikbaar, het personeel staat altijd klaar om u te helpen. Het parkeerterrein bevindt zich op 15 minuten afstand van Schiphol.

Meer informatie

Adres

Noorddammerweg 1C, 1424 NV, De Kwakel
Parkeren Schiphol

Geef uw reisgegevens op

Van

Tot en met

Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden Betaalmogelijkheden

Beschikbaarheid Budget Schiphol

Budget Schiphol beoordeling

Alle parkeeraanbieders op Parkos zijn persoonlijk bezocht en beoordeeld door een van onze medewerkers.
De Parkos score geeft u een goed beeld van wat u van de parkeeraanbieder mag verwachten.

100%

Veiligheid

24u p/d aanwezigheid
Cameras
Omheining
Verzekerde parkeerplaats
Voertuig inspectie
100%

Faciliteiten

Auto schoonmaak
Elektrisch oplaadpunt
Toiletten
Wachtruimte
Hulp met koffers
60%

Locatie

Geen maximale Doorrijhoogte
Verhard
Gehandicapten parkeerplek
× Binnen parkeren
× Parkeergarage
100%

Bereikbaarheid

5min tot de terminal
24/7 transfer
<5min gelegen vanaf snelweg
Locatie aangegeven
Valet service

Beoordelingen Budget Schiphol

Alleen klanten die een reservering hebben gemaakt via Parkos en daadwerkelijk bij de parkeeraanbieder hebben geparkeerd, mogen een beoordeling achterlaten. Dit betekent dat onze beoordelingen van echte klanten zijn zoals u.

Bij parkeeraanbieders die meer dan 60 beoordelingen hebben, worden beoordelingen die ouder zijn dan 1 jaar verwijderd. Zo bent u gegarandeerd van alleen relevante informatie voor uw aankomende reis.

7,3
Op basis van 2000 beoordelingen
8

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 22 november 2017.


Herkenbaarheid personeel die auto ophalen. was niet herkenbaar. iedereen kan een auto komen ophalen met een schadeformuliertje in zijn hand

10

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 20 november 2017.


Helemaal goed.

8

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 20 november 2017.


Het was heel gemakkelijk om je auto bij het vliegveld af te geven en zo naar binnen te lopen, zonder extra reis- en wachttijd, die je wel hebt als je de auto zelf verderop parkeert. Dit was ook zo op de terugweg. Binnen een half uur na uitstappen vanuit het vliegtuig zaten wij alweer in de auto op weg naar huis. Het contact met de medewerkers was prima.

10

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 18 november 2017.


Perfect, alles op tijd! en voor een goede prijs.

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 17 november 2017.


Onze ervaringen zijn goed, de chauffeur stond al klaar toen wij aan kwamen op schiphol, en hielp ons netjes met het uitladen van onze koffers

8

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 16 november 2017.


Goed

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 16 november 2017.


Heel fijn begin van je vakantie.

6

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 16 november 2017.


Het duurde erg lang voordat we werden opgehaald de terugweg, ondanks een uur van te voren bellen, toch zon uur staan wachten.

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste Hans van Gelder, Bedankt voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak. Gewoonlijk rijdt de bus van Automotel om de 20 minuten. Een enkele keer komt de bus wat later, maar een uur later is verre van gebruikelijk. Om die reden heb ik uw beoordeling doorgestuurd naar de parkeeraanbieder. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Parkos
10

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 16 november 2017.


Alles liep perfect: de medewerker was op tijd op de luchthaven bij aankomst en ook bij vertrek stond hij snel met de auto gereed. Vriendelijke mensen, ook goed dat ze even een rondje om de auto lopen. Verbeterpunten al eerder in reviews genoemd: laat de chauffeur een jas van Budget dragen en evt een pasje.
We moesten een contract tekenen en kregen daar geen kopie van. Voorstel was een foto van het contract te maken. Goed idee maar adviseer dat aan klanten. wij moesten er nu zelf om vragen.

10

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 15 november 2017.


Het was top.
Medewerkers heel vriendelijk.
Even van te voren bellen,zowel heen als terug,werkt prima.

2

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 15 november 2017.


Mijn ervaring is helaas niet goed. Ik had gereserveerd om 07.30 uur en onderweg mijn komst gemeld om 07.07 uur. Bij aankomst op Schiphol was er niemand te bekennen. Toen men om 07.40 uur arriveerde had ik inmiddels een bon te pakken. Bij terugkeer min of meer hetzelfde liedje: ik meldde mijn aankomst om 16.47 uur, herhaalde die om 17.02 uur, maar mijn auto verscheen pas om 17.45 uur. Dat is geen "valet service".

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste Leunis Gabrielse, Bedankt voor uw review en excuses voor het onaangenaam verlopen van uw reservering. Bij Budget Schiphol dient u een halfuur voordat u bij de luchthaven bent te bellen. Dat kan de reden zijn dat de chauffeur op de heenreis later arriveerde. Wij willen graag wachttijden voorkomen, daarom gaan wij contact opnemen met de parking. U kunt altijd een mail sturen op support@parkos.com. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Parkos
10

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 14 november 2017.


Prima

2

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 14 november 2017.


Hele rare ervaringen met de auto meegemaakt, binnen 10 seconden na mijn handtekening te zetten was de medewerker weg. De kinderstoel die op de achterbank vast stond lag achterin de bak net zoals nog een lege ecofles. De bijrijderstoel was verplaatst, benzine was behoorlijk verminderd en de navigatie was helemaal anders ingesteld. Daarnaast zag de auto eruit of die aan natte jeepsafari had meegedaan. Week later dit was zo al geboekt 4 keren gebeld nadat we aankwamen en daar 25 minuten in de jou staan wachten. Voor mij absoluut geen bugetparking meer

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste Jack Mulders, Bedankt voor uw review. Wij willen u onze excuses aanbieden voor het ongemak en ervoor zorgen dat Budget Schiphol in de toekomst geen enkele auto op deze manier gebruikt. Er wordt voor gezorgd dat uw bericht bij de parking terecht komt. Via de e-mail kunnen wij uw review met u bespreken, als u daar behoefte aan heeft stuur dan een e-mail naar support@parkos.com. Met vriendelijke groet, Team Parkos
8

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 14 november 2017.


Handige service die weinig tijd kost.

4

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 13 november 2017.


IK heb meer dan 3 kwartier moeten wachten voordat mij auto opgehaald werd, waardeloos!!!!
Mijn auto na de vakantie terug krijgen ging ook niet goed want ik werd met een busje gehaald en naar mijn auto in Aalsmeer gebracht, dat was niet de afspraak.

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Bestre Simon Vliem van Brienen, Bedankt voor uw review en onze excuses voor het door u ervaren ongemak bij Budget Schiphol. Het lange wachten en de onjuiste transfer betreuren wij. Voor eventuele vragen of opmerking kunt u contact met ons opnemen via support@parkos.com, wij helpen u graag. Uw review zullen wij bij de parking neerleggen. Met vriendelijke groet, Team Parkos
10

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 13 november 2017.


Prijs en service prima

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 12 november 2017.


Snel geholpen .auto stond al klaar.zeer fijn na je vliegreis.alles netjes en correct afgehandeld

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 12 november 2017.


Zeker al 4 jaar 2 keer per jaar via budget parking auto geparkeerd. Altijd goed ! Zowel het boeken, het melden, het afgeven van de sleutels als het terugontvangen na aankomst.

8

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 12 november 2017.


Prima ervaring. Bij het vertrek moesten wij wachten, dat kan vervelend zijn als je de risico loopt om de vlucht te missen. Een betere planning om de wachttijden te elimineren bij het vertrek zou fijn zijn. Bij het terugkomst waren ze netjes op tijd, geen wachttijd gehad.

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 12 november 2017.


Alles volgens afspraak.

2

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 11 november 2017.


Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met Parkos, we belde netjes een half uur voor aankomst... ons werd verteld te bellen bij aankomst, aangekomen op Schiphol nogmaals gebeld en toen kregen we te horen dat het zo niet werkt, we hadden eerder moeten bellen, maar dit hadden we dus al gedaan. Vervolgens heb ik ongeveer 10 x gebeld omdat we in totaal ANDERHALF UUR hebben moeten wachten en hierdoor bijna onze vlucht misten. Ze laten je ook op een plek wachten waar je helemaal niet mag parkeren, dus word je ook nog weg gestuurd. Verder vond ik de persoon aan de telefoon niet vriendelijk en niet duidelijk. De persoon die de auto op kwam halen en terug brengen waren wel zeer vriendelijk. Dus ik zou dit niet snel aan andere aanbevelen want je begint je vakantie zo niet fijn! En met veel stress omdat je niet weet wat je met je auto moet doen!

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste Mathijs Donkers, Bedankt voor uw review. Het is inderdaad de bedoeling dat u een half uur voor aankomst belt naar het nummer in de bevestigingsmail. Vervelend dat u andere instructies zijn verteld aan de telefoon. Uw ervaring met Budget Schiphol is niet verlopen zoals het hoort, onze excuses daarvoor. Wij willen graag dat reserveringen in het vervolg niet op deze manier verlopen, daarom zorgen wij ervoor dat de parking uw reservering gaat behandelen. Met vriendelijke groet, Team Parkos
10

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 10 november 2017.


Praktisch en lekker vlot

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 09 november 2017.


Prima service. goeie en duidelijke afhandeling van de reservering en vlotte en correcte service op Schiphol

8

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 09 november 2017.


Super service! Stonden meteen klaar bij vertrek en aankomst zoals afgesproken. Prima prijs. Volgende keer zeker weer met Parkos

10

Heeft geparkeerd in november 2017. Beoordeling geschreven op 09 november 2017.


Prima ervaring, voor herhaling vatbaar

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 08 november 2017.


Top gegaan. Werknemer stond er al om auto mee te nemen. Ik zit in een rolstoel dus onze vakantie kon meteen beginnen. De lieve man hielp zelfs met de koffers op een karretje leggen

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 08 november 2017.


Perfect en betaalbare oplossing om met eigen auto naar schiphol te reizen.
Aardige en behulpzame chauffeurs.
zie 1e regel
Geen verbeterpunten Ga zo door.

6

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 08 november 2017.


Lang moeten wachten op persoon zowel bij aankomst als bij terugkomst

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste klant, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u heeft moeten wachten op de heen- en terugreis. Onze excuses daarvoor. U heeft via Parkos bij Budget Schiphol gereserveerd. Ik heb uw beoordeling doorgestuurd naar de parking om te voorkomen dat wachttijden opnieuw voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Parkos
6

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 07 november 2017.


Bij aankomst moeilijk te herkennen wie er van Parkos was. Auto werd toen wel snel meegenomen.
Terug moest ik 4 keer bellen en heel lang wachten voor ik iemand aan de telefoon kreeg. Daarna duurde het 30 min voor de auto kwam.

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat uw boeking bij Budget Schiphol niet is verlopen zoals verwacht. Onze excuses. Uw review is doorgestuurd naar de parkeeraanbieder om ervoor te zorgen dat soortgelijke situaties zich niet opnieuw voordoen. Met vriendelijke groet, Team Parkos
10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 07 november 2017.


Alles op tijd en volgens afspraak geregeld. Correct contact met de medewerkers. Eerste keer gebruik gemaakt van valet parking maar voor herhaling vatbaar.

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 06 november 2017.


Het was mijn eerste keer, en zeker niet de laatste keer. Perfect

4

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 06 november 2017.


We moesten elke keer heel lang wachten voordat er iemand kwam, op de heenreis kregen we zelfs drie keer mensen aan de auto die kwamen zeggen dat we een bekeuring zouden krijgen omdat we er al te lang stonden. De man die de auto op kwam halen was erg onvriendelijk. We zouden een papier hebben moeten krijgen via de mail, dit hebben we niet gekregen.

Parkos heeft gereageerd op deze beoordeling
Beste klant, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw reservering bij Budget Schiphol niet is gegaan zoals verwacht. Onze excuses daarvoor. U ontvangt na het reserveren bij Parkos een bevestigingsmail, waarin instructies staan. Ik heb uw beoordeling doorgestuurd naar de parkeeraanbieder om te voorkomen dat gebeurtenissen als deze plaatsvinden in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Parkos
10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 06 november 2017.


Het boeken gaat snel en efficiënt. De medewerkers aan de telefoon zijn druk en toch heel vriendelijk en duidelijk.
Prettig vind ik dat de afhandeling op Schiphol snel gaat, zeker prettig in de stromende regen. Ik heb niet zo snel een idee wat verbeterd kan worden. Het loopt prima en vertrouwd.

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 05 november 2017.


Heel goed.snelle reactie. Just do it

6

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 05 november 2017.


Matig

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 05 november 2017.


Prima geregeld !!

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 04 november 2017.


Betrouwbaar en goed geregeld.

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 04 november 2017.


Was even onduidelijk hoe de persoon te herkennen die de auto op kwam halen.
De medewerker had een goede houding waardoor we onze auto met een gerust hart toevertrouwde.
Fijne service op deze manier!

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 04 november 2017.


Onze ervaring is zonder meer goed te noemen. Zowel bij vertrek als bij aankomst zijn onze ervaringen goed. Wat heerlijk dat je auto klaar staat bij aankomst! Ik hoefde alleen mn naam te noemen en de auto werd voorgereden! Enige aandachtspunt is de herkenbaarheid van de medewerkers. Het zou fijn zijn als je direct ziet bij wie je moet zijn.

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 04 november 2017.


Eenvoudig te boeken. Bij vertrek wat trager en aankomst snel telefonisch contact. Bij aankomst stond de auto al klaar, alleen jammer dat we bijna 20 minuten moesten wachten op iemand met de sleutel. En dat terwijl het middernacht en relatief rusig was. Prijs / kwaliteit ok.

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 03 november 2017.


Top

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 03 november 2017.


Alles goed geregeld. alleen jammer dat je je auto bij de vertrekhal op moet halen. dat is een best grote afstand als je minder valide bent en ik moest best lang wachten op mijn auto en dat is als je niet goed kan staan en lopen niet fijn. er zit namelijk een gehandicapten parkeerkaart achter het raam zodat het bekend is.

8

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 03 november 2017.


Prima manier om je auto af te leveren. Zo voor de vertrekhal. Chauffeur stond al te wachten. Bij terugvlucht stond auto al klaar. Geweldige service. Absoluut een aanrader. Chapeau voor dit bedrijf

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 03 november 2017.


Goed geregeld

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 03 november 2017.


Perfect en goedkoop!

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 03 november 2017.


Recommended.
Tip for the future: at the return of the car, try to let wait the people inside the terminal and not outside.

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 03 november 2017.


Contact medewerkers vriendelijk
Snel weer op weg naar huis dankzij snelle service

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 02 november 2017.


Netjes en vlgs afspraak

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 02 november 2017.


Perfect geregeld

10

Heeft geparkeerd in oktober 2017. Beoordeling geschreven op 02 november 2017.


Omdat de files sneller oplosten dan verwacht, moesten we langer op Schiphol wachten voordat de Budget Schiphol medewerker er was op de auto op te halen. Met de controle's daar dat je alleen maar afzet en meteen weer doorrijd, was dat voor ons onprettig wachten. Maar dat is hen niet echt aan te rekenen. Op de terugweg daarentegen was de medewerker er al ruim eerder dan dat wij op de juiste plek waren, zodat hij weer op ons moest wachten.

Medewerkers waren beide vriendelijk en de auto was verder precies zoals achtergelaten. Dus een prima dienst.

Over Budget Schiphol

Budget Schiphol heeft al meer dan 5 jaar ervaring met valet parkeren, maar biedt ook een uitstekende shuttle service. U kunt de auto dag en nacht kwijt op een van de 500 parkeerplekken. Alle soorten personenauto’s kunnen bij Budget Schiphol parkeren.

Shuttle parkeren
Bij shuttle parkeren parkeert u zelf op het parkeerterrein van Budget Shuttle. U kunt de autosleutels zelf meenemen op uw vliegreis. Een shuttlebus rijdt u in 15 minuten van het parkeerterrein naar Schiphol. Bij terugkomst haalt een shuttlebus u ook weer op.

Valet parkeren
Bij valet parkeren haalt een medewerker van Budget Valet uw auto op bij de vertrekhal. U rijdt dus zelf naar het vliegveld, maar hoeft niet zelf de auto parkeren. De medewerker brengt de auto na een inspectie naar het parkeerterrein. Op de terugreis wordt de auto weer naar de vertrekhal gereden.

Uw auto wordt dag en nacht in de gaten gehouden. Het parkeerterrein is beveiligd met slagbomen, een alarmsysteem en cameratoezicht.

Tijdens de afdracht van uw auto bij het valet parkeren kunt u samen met de chauffeur de auto nalopen op eventuele schades. De medewerkers van Budget Schiphol zijn verzekerd volgens hun algemene voorwaarden.

De dienst van Budget Schiphol is compleet en van vele gemakken voorzien. Het parkeerterrein is verhard. Tijdens de parkeerperiode kunt u de auto schoon laten maken. Dit boekt u bij tijdens de reservering.

Shuttle parkeren

Aankomst
Het parkeerterrein van Budget Shuttle Schiphol bevindt zich op de Noorddammerweg 1C, De Kwakel. Dit adres ligt ten oosten van Uithoorn. U kunt makkelijk de route hiernaartoe uitstippelen met de routeplanner van Parkos.

Een half uur voor aankomst op het parkeerterrein neemt u contact op met Budget Schiphol. Op die manier is de parkeeraanbieder op de hoogte van de tijd van uw aankomst en kunnen ze de shuttlebus klaar zetten. Budget Schiphol is altijd bereikbaar.

U meldt zich op het parkeerterrein bij het personeel. Zij wijzen u een parkeerplek toe, waar u de auto zelf kunt parkeren. Het personeel helpt u met de koffers in de shuttlebus te laden die op het parkeerterrein staat te wachten.

De rood-witte shuttlebus heeft een groot logo met “Budget Shuttle” erop. In drukke perioden kan het ook een witte bus zijn met een magneetsticker. De shuttlebus brengt u vervolgens naar Schiphol. De transfer duurt ongeveer 15 minuten.

Vertrek
Nadat u weer geland bent op Schiphol belt u twee keer met Budget Schiphol: direct na de landing en wanneer u de bagage compleet heeft. Dan sturen zij een shuttlebus naar Schiphol. De rood-witte shuttlebus haalt u op bij vertrekhal 3, draaideur C op de eerste verdieping. Dit is dezelfde plek waar u ook uitgestapt bent op de heenreis.

Wanneer u onverwacht uw reis met een of meer dagen moet verlengen, kunt u dit tijdens de reis doorgeven aan Budget Schiphol. U kunt mogelijk extra kosten ter plekke contant bijbetalen.

Valet parkeren

Aankomst
Op de heenreis geeft u uw auto af op Schiphol zelf. 30 minuten voor aankomst belt u met Budget Schiphol. Zo kan de parkeeraanbieder tijdig een chauffeur naar Schiphol sturen. Budget Valet Schiphol is 24/7 bereikbaar. Mocht er vanwege de drukte niemand opnemen probeert u het dan 5 minuten later nogmaals.

U rijdt naar de vertrekhal 3 ter hoogte van draaideur C. De chauffeur staat hier in rode kleding op u te wachten. De chauffeur weet ook het kenteken en model van uw auto en zal de hand opsteken. Hij helpt u graag met de koffers.

Na de inspectie van uw auto, kunt u Schiphol binnenlopen. Ondertussen parkeert de chauffeur de auto voor u. Er zal niet meer dan 40 kilometer in de auto gereden worden.

Vertrek
Op de terugreis neemt u contact op met Budget Valet Schiphol gelijk wanneer u geland bent op Schiphol. U belt een tweede keer wanneer u alle bagage weer bij u heeft. Een chauffeur in rode werkkleding brengt uw auto naar de vertrekhal 3 bij draaideur C. Samen inspecteert u de auto nog een keer, waarna u naar huis kunt rijden.

Mocht u tijdens de reis uw terugvlucht een of meerdere dagen moeten of willen uitstellen, dan kunt u dit doorgeven aan Budget Schiphol. Bij terugkomst kunt u mogelijke extra parkeerkosten ter plekke contant betalen.

Help