Pexels

De parkeerervaring van Leonie

Om je een beter beeld te geven over hoe het reserveren via Parkos werkt, hebben wij contact opgenomen met Leonie. Wij hebben haar gevraagd om haar ervaring met Parkos en de parkeeraanbieder in de vorm van een blog met u te delen. Leonie heeft onlangs een parkeerplek geboekt via Parkos en ons uitgebreid verteld hoe zij het vergelijken en zoeken van een parkeerplek en de uitvoering van de parkeerdienst heeft ervaren. Lees hieronder het verhaal van Leonie.

"Een tijd geleden heb ik een reis geboekt. Ik had een paar goedkope tickets gevonden en kon zo in het najaar nog lekker van de zon genieten. Een kleine week voor vertrek vroeg een vriendin mij of ik al een parkeerplek had gereserveerd. Zij attendeerde mij op de hoge parkeerkosten bij Schiphol wanneer je op het laatste moment een parkeerplek reserveert."

"Toen ik googlede op ‘parkeren Schiphol’ schrok ik inderdaad van de prijzen die ik zag bij Schiphol zelf. In mijn zoekresultaten zag ik onder andere de link naar Parkos en een advertentie waarin werd vermeld dat ik aanzienlijk kon besparen op parkeren bij Schiphol. De prijzen die ik zag staan op de site waren inderdaad lager, maar ik had nog nooit van Parkos gehoord en wilde wel verzekerd zijn van een parkeerplek. Er was niet veel tijd meer om een parkeerplek te regelen en ik wist niet of ik nog een parkeerplek kon reserveren. Toen heb ik de klantenservice gebeld en werd mij door een vriendelijke medewerker van Parkos duidelijk uitgelegd hoe het parkeren via Parkos werkt."

"Bij Parkos kan je parkeerplekken vergelijken op locatie, prijs, faciliteiten en meer. Ondanks dat ik een dag voor vertrek aan het kijken was op de website van Parkos, waren er nog een paar parkeeraanbieders beschikbaar. Uiteindelijk heb ik gereserveerd voor shuttle parkeren bij Comfort Parking. In het vervolg ga ik op advies van de medewerker eerder de website raadplegen. Blijkbaar had ik meer keuze gehad wanneer ik eerder was, omdat veel parkeerbedrijven op dat moment al vol zaten."

"Op de dag van vertrek ben ik ruim op tijd in de auto gestapt om richting de locatie van Comfort Parking te rijden. Ongeveer een half uur voordat ik aankwam bij het parkeerterrein heb ik gebeld naar het nummer in de bevestigingsmail om mijn aankomst te bevestigen."

"Eenmaal aangekomen bij de parkeergarage stond de bus al op ons te wachten. De chauffeur heeft de hefboom geopend en we konden zelf een parkeerplek uitzoeken. Ik werd keurig geholpen met mijn koffers door de chauffeur. Met de gedachte dat mijn auto veilig geparkeerd stond in de parkeergarage van Comfort Parking kon ik gerust beginnen aan mijn reis."

"Na twee weken lang genoten te hebben van mijn vakantie, moest ik helaas weer terug naar Nederland. Mijn vlucht had vertraging waardoor ik later aankwam op Schiphol dan verwacht. Toen ik was geland op Schiphol heb ik het nummer van Comfort Parking gebeld na het ophalen van mijn bagage. De medewerker vertelde dat hij mij tussen vertrekhal 2 en 3 zou ophalen. Gelukkig duurde het maar enkele minuten voordat de chauffeur arriveerde om mij naar mijn auto te brengen. De rit van de luchthaven naar de parkeerplaats duurde iets langer dan op de heenreis door het verkeer op de weg, maar toch was ik snel bij mijn auto. Aangekomen bij de parkeergarage kon ik mijn auto gelijk meenemen en naar huis rijden."

"Mijn ervaring met Comfort Parking en Parkos was beter dan ik van tevoren had verwacht. De aanbieder voerde de dienst goed uit voor een schappelijke prijs. In de toekomst zal ik Parkos nogmaals raadplegen voor een parkeerplek. Ik ben meer dan tevreden."

Deel dit artikel: Twitter

Ook leuk om te lezen:

Laat een reactie achter

Ben jij benieuwd hoe reserveren via Parkos verloopt?

Help